انجمن تخصصی و آموزشی دیش ست DISH SAT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

خدمات ایرانسل

Go down

 خدمات ایرانسل  Empty خدمات ایرانسل

Post  Alireza 4/11/2012, 3:49 pm


خدمات مشترکین در خدمت شماست!

ایرانسل
معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول،
خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی
مرکز تماس.

• مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند.
• تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد.
• خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
• بخش پشتیبانی فروشندگان روزانه بین ٨:٠٠ تا ٢٣:٠٠ آماده ارائه خدمت به شماست. فقط کافی است از
شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠
تماس بگیرید.

همچنین معتقدیم که رضایت مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است :
دسترسی شامل مهارت های ارتباطی اپراتور
وقت شناسی شامل توانایی حل مشکلات مشترک توسط اپراتور
کیفیت که شامل دقت ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست .

• کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید.
• اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.
• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها تاکید دارد.
سیستم Huawei IPCC ، توزیع خودکار تماسها ACD را ممکن می سازد که با
استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار
بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور
موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین
تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش
نه تنها بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر
عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.
• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها
توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی
اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به
بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد.
اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد
اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای
اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.

Alireza
Alireza

Posts : 252
Join date : 2012-10-30

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum